متن کامل بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان ودبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد بدین شرح است:
بیست و دو بهمن صحنه قدرت نمائی قرآن و اسلام و انقلاب و آرمان های اسلامی در مقابل دشمنان است، مردم با حضور خود، حمایت و تاییدشان را از اسلام و انقلاب نشان دهند.
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)
اینک که با آغاز دهه‌ی چهارم از حیات پربرکت و طیبه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت‌جو در جهان طنین‌انداز شده، ملت شریف ایران بار دیگر با حضور خود و تائیدشان از اسلام و انقلاب افتخار به یادماندنی دیگری را رقم خواهد زد.
بی گمان پاسداشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بخصوص ایام ا... دهه فجر و اوج آن 22 بهمن ماه، پاسداشت انقلابی در ایران تنها نیست بلکه ارج نهاندن به انقلاب و الگویی حقیقی که سعادت بخش تمام ملت هاست.
کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان ودبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ضمن بزرگداشت سی و سومین سالگرد انقلاب و دهه مبارک فجر از عموم مردم قدرشناس و مومن یزد دعوت می کند تا مثل همیشه پرشور و باشکوه در مراسم راهپیمایی شرکت و توطئه دشمنان را خنثی نموده با آرمانهای بلند نظام اسلامی و شهداء والا مقام تجدید پیمان نمایند.ضمناً مراسم یوم ا... 22 بهمن شهرستان یزد به شرح ذیل اعلام می گردد:
زمان : شنبه 22/11/90 ساعت 30/9 صبح
مسیر: میدان آزادی ـ خیابان فرخی ـ میدان شهید بهشتی ـ خیابان حضرت امام خمینی (ره) ـ چهار راه شهدا (‌تکیه امیرچقماق )
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا